Περιγραφή αρμοδιοτήτων:
Ειδικά
• Είναι επικεφαλής της ομάδας παραγωγής
• Συνεργάζεται με την ομάδα για τον συντονισμό-προγραμματισμό των δράσεων
• Φροντίζει για την καθημερινή εύρυθμη ροή των λειτουργιών και για την άρτια υλοποίηση του προγράμματος.
• Βρίσκεται σε επικοινωνία με τους φιλοξενούμενους/ συμμετέχοντες και φροντίζει για την κάλυψη των αναγκών τους, σε συνεννόηση με την ομάδα.
• Έχει την ευθύνη για την παραλαβή, διαχείριση και διάθεση του εξοπλισμού και των αγορών, βάσει των προδιαγραφών.
• Έχει την ευθύνη για την εξουσιοδότηση διάθεσης του εξοπλισμού.
• Συντονίζει τη χρήση του εξοπλισμού με βάση τις οδηγίες και τις κατευθύνσεις της ομάδας
• Είναι υπεύθυνος/η για την χρηστή αξιοποίηση των διαθέσιμων υλικών πόρων
• Συντονίζει και επιβλέπει το μόνιμο και έκτακτο προσωπικό.
• Συμμετέχει στο σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αξιολόγηση επιμέρους δράσεων.
• Συνεργάζεται με την ομάδα για και διαχειρίζεται την επικοινωνία με εξωτερικούς συνεργάτες και φορείς, σε τοπικό, εθνικό, διεθνές επίπεδο για τις ανάγκες της παραγωγής.
• Τηρεί φάκελο με επικαιροποιημένα στοιχεία για το πλήρες ιστορικό των δράσεων που υλοποιούνται ως μέρος του προγράμματος.
• Αρχειοθετεί το υλικό (φωτογραφίες, βίντεο, συνεντεύξεις συμμετεχόντων, κ.τ.λ) του εκάστοτε προγράμματος
Γενικά
• Συμβάλλει στην προβολή του προγράμματος, των δράσεων και του φορέα.
• Συμμετέχει στην οργάνωση και δημιουργία παρουσιάσεων με στόχο την προβολή του προγράμματος και των δράσεων.
• Συμμετέχει στην εκπροσώπηση σε εκδηλώσεις, συναντήσεις, ομάδες εργασίας σε τοπικό επίπεδο.
• Εκπληρώνει πρόσθετες διοικητικές αρμοδιότητες, όπως ορίζονται από την ομάδα, σε έκτακτες περιπτώσεις.
• Συμμετέχει ανελλειπώς στις καθιερωμένες συναντήσεις της ομάδας, φυσική τη παρουσία ή εξ αποστάσεως.
Τυπικά και άτυπα προσόντα
Η/Ο υποψήφια/ος συνεργάτης θα πρέπει να διαθέτει:
.
• Αποδεδειγμένη προηγούμενη εργασιακή εμπειρία σε συναφές αντικείμενο.
• Απαραίτητη η άριστη γνώση Αγγλικών (προφορικών και γραπτών), επιθυμητή η γνώση και άλλων γλωσσών.
• Απαραίτητη η άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ και αντίστοιχων προγραμμάτων (MS Office), καθώς και μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
• Δεξιότητες επικοινωνίας.
• Δεξιότητες διαχείρισης συγκρούσεων.
• Δυνατότητα εργασίας σε διαπολιτισμικό περιβάλλον.
• Ομαδικό πνεύμα συνεργασίας.
• Ανάπτυξη πρωτοβουλιών.